krabicka
ramecek

Otázky a odpovědi

  • Kolik mohu díky krabičkové dietě zhubnout?

    Každý jsme originál a individuální je i naše zažívání. Na metabolické procesy působí nejen množství a skladba přijímané stravy, ale i celkový životní styl, genetika a zejména u žen i hormonální procesy a „poškození“ způsobená agresívními dietami v minulosti. Pokud si zvolíte program vhodný pro Vás (s jeho výběrem Vám naši operátoři popř. přímo poradce pro výživu ochotně pomohou) a nebudete nad rámec ujídat, můžete počítat s úbytkem 2-3 kg u žen a 4-6 kg u mužů. U jedinců s tzv. zpomaleným metabolismem je třeba počítat s delší časovou odezvou - tj. nejprve se regulační mechanismy v těle musí bezpečně ujistit, že pravidelně jíte, vydat signály, že není třeba tolik ukládat a zrychlit metabolické procesy. Je notoricky známé, že pokud naše snažení doprovodíme alespoň 2-3x týdně pohybovou aktivitou, výsledky jsou ještě zajímavější. Pokud sportujete intenzívněji, poraďte se s poradcem pro výživu, jaké svačiny zejména před pohybovou aktivitou doplnit nebo jaké "traťovky" s sebou na trénink.

  • Mohu režim krabičkové diety přerušit kvůli nemoci nebo služební cestě?

    Na našich webových stránkách a stejně tak i registrované sekci máte k dispozici kontakty na naše operátory. Stačí nahlásit takovou situaci, do 48 hodin bude zapracována, dodávky budou přerušeny. Dny, které se krabičky nedodávaly, jsou nahrazeny, tj. Váš program se prodlužuje. Důležitá je ovšem rychlá komunikace těchto nenadálých nebo neodkladných skutečností. Děkujeme za spolupráci.

  • Jaké nápoje mohu během krabičkové diety konzumovat?

    Některé nápoje jsou skutečně velmi kalorické – nejen ty přeslezené, ale zejména alkoholické a máme i jedince, kteří jsou schopni v nápojích denně přijmout i přes 4000kJ. Pokud máte skutečně redukční záměry a hodláme se chovat odpovědně, doporučujeme v průběhu krabičkové diety preferovat čistou neperlivou vodu a neslazené čaje v rozsahu 2-3l denně. Dá se tolerovat neslazená káva s malým množstvím mléka do 2 ks denně, občas 2 dcl ochucené minerálky nebo 2-3 týdně vinný střik nebo malé pivo. Další už významně zvyšuje váš řízený energetický příjem a svým způsobem i devastuje řízený jídelníček, který si platíte. Tomuto tématu se detailněji věnujeme v sekci Výživový specialista.

  • Co když jsem na nějaké potraviny alergický?

    Na pracovišti, kde se jídlo připravuje se pracuje s plným spektrem potravin. Je možné, že jídlo by mohlo obsahovat stopové prvku i Vašeho alergenu – zejména ořechů, kaseinu nebo lepku. V této fázi nenabízíme ani bezlepkový ani bezmléčný výživový režim. Pokud jste alergický/á na některé potraviny a přesto máte zájem o řízený jídelníček – kontaktujte našeho poradce pro výživu.

  • Momentálně kojím. Myslíte, že je pro mě krabičková dieta vhodná?

    Vzhledem k tomu, že miminku poskytujete přes mateřské mléko nejen výživu, ale i důležité imunitní látky, je Vaše výživa a zdraví na prvním místě. Pokud je to jen trochu možné, přikláníme se v tomto období k přípravě čerstvé domácí stravy. V případě, že nemáte čas, nemáte k vaření až tak vřelý vztah a možná se potácíte v lehké podvýživě, je pochopitelně krabičkové stravování racionálním kompromisem. Doporučujeme nicméně kontaktovat poradce pro výživu a doladit ještě další potraviny, které nad rámec krabiček můžete nebo spíš byste měla konzumovat.

  • Umožňujete i jídelníček na nějakou kratší zkušební dobu?

    Zkušenost ukázala, že je dobré nabídnout nahlédnout tzv. pod pokličku, tj. před tím, žes se rozhodnete pro seriózní spolupráci, ochutnat a vyzkoušet celý koncept. Je to ukázkový jídelníček na jeden týden. Pro dosažení žádoucích změn doporučujeme vydržet v  programu alespoň 2 měsíce. Pokud máte zájem ochutnat - přijeďte ke zdroji, tj. do Hotelu Theresia a vyberte si z menu, které nabízíme v rámci oběda/ večeře. Na kvalitu surovin klademe nadstandardní nároky.

  • Co s tím volným dnem - nedělí?

    Rozhodně to není prostor pro kompenzaci nesnědeného, tedy žádné obžerství! Je to tak trochu pauza pro hlavu, abyste si ve chvíli, kdy máte na něco chuť, právě to dopřáli a abyste si připravili potravinu, která Vám v týdnu v jídelníčku chyběla – ale samozřejmě pozor na množství. Ideální pochopitelně je, když příliš nevybočíte – tj. jedete zhuba podobně jako v rámci týdenního režimu a to i co se týče velikosti porcí.





rightMenuLogin0
email
heslo


rightMenuCeny0

rightMenuObjednavka0

rightMenuAction0

rightMenuAktualniJidelnicek0



ramecek

copyright 2011-2020 krabickuj.cz